mer kunglig inspiration...

 

Jag tycker om att lyssna till vackra sånger, speciellt de gånger de får en att rysa.

Jag tycker om när solens strålar når en, speciellt om våren när den just börjat lysa.

Jag tycker om tystnaden i en stuga vid havet, och vara navet i en svärm av mygg.

Jag tycker om när man dansar vilt hela natten, och ger katten i om man är snygg.

Jag tycker om goda middagar när de är som bäst, och det är fest (och jag äter mest) och sen koma i soffan och mysa.

Jag tycker om att ligga i sked (om sängen är bred) när alla är med och ingen behöver frysa.

Jag tycker om långa samtal med goda vänner, när jag känner att jag är trygg.

Jag tycker om att känna glädje och smärta, och någons hjärta som bultar mot min rygg.


Kommentarer
Postat av: Fishaer

Ligger i sängen i München och borde sova men blir alldeles tagen, igen, av dina väl valda ord, dina finurliga rytmer och den genuina känsla din konst (för det är det,konst) förmedlar. Du har riktig talang, vet du det?

2010-06-20 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0