det perfekta rummet - finns det?

Efter 12 timmar av vandring runt halva Granada, ett tjugotal telefonsamtal och fem lagenhetsvisningar ar man ganska trott pa lagenhetsletande. Men kanske har jag kommit nara nog det perfekta rummet for att bestamma mig. Maste bara titta lite till imorgon. Efter att jag har checkat ut. Ska bli spannande att se var jag sover imorgon natt.

Min sprakvetarkompis Emma kom igar. Vi har redan hunnit uppleva tva grymma trerattersmiddagar med tillhorande paltkoma.

Vi har sett vart campus ocksa. Det ligger typ i Sierra Nevada och ar en deprimerande skapelse av betong som for tankarna till ett fangelse eller min hogstadieskola.

Kommentarer
Postat av: mary

åååh, vad spännande med det perfekta rummet! Fängelse? mmm, låter som campuset i Troyes...

2010-09-17 @ 08:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0