Hemma

Jag har ett hem. Jag har ett fint flickigt rum med en jättestor garderob och utsikt över en hög med jord. Jag har en takterass med plastblommor. Jag har tydligen en rumskompis som heter Guillermo och som är duktig på att laga mat. Honom har jag dock inte träffat än. Däremot har jag träffat Manu, som är hur trevlig som helst. Idag städade han lägenheten och satte upp en taklampa i mitt rum.

Jag och spanjorerna bor lite långt från stan, men nära campus. Mataffären Mercadona och charkuterían och fruterían ligger ett stenkast bort. Det tog ett tag för mig att bestämma mig men jag tror att det kommer att bli jättebra.
Nu: tapas!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ditt rum låter superbra! Hoppas att han är så bra på att laga mat som ryktet säger : ) tänker på dig, har inte ännu vant mig vid att du åkt : ) stor kram!!

2010-09-18 @ 21:40:09
URL: http://Kajsatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0