8 anledningar att vara glad idag

1. Jag har dansat sevillanas tills svetten rann.

2. När jag gick ut möttes jag av solsken och blå himmel.

3. Jag har ätit en gigantisk och tillika välsmakande lunch (pizza som förrätt, följt av köttgryta med potatis och sallad, bröd, vin och rispudding till efterrätt) för tre euro.

4. Jag har roat mig genom att grupparbeta med lagom flamsiga kamrater.

5. Jag har fått mail från Uppsala Universitet om att hemtentan jag skickade in för två dagar sen blivit godkänd, vilket innebär att jag äntligen har lyckats få ihop de sista poängen till spanska B! Ett ok som jag dragits med sedan våren 2008 har lyfts från mina axlar, och jag kan läsa spanska C i vår som planerat.

6. Ikväll: fiesta!

7. Imorgon kommer världens bästa Kajsa!

8. På grund av röda dagar samt klämdag så är jag ledig fram tills på torsdag. Semester, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0